Zombie oznámení

Omlouvám se, dlouho jsem nepublikovala, ale vězte, to je jen oddechové období. V mém životě se teď událo mnoho změn a ty dost ovlivnily jak moje zájmy, tak moje časové možnosti. Přesto mi dělá radost, že má můj blog stálou sledovanost, a já nemám v nejmenším úmyslu Neznám nudu odepsat. Koho důvody pauzy nezajímají, nechť rovnou přeskočí dolů k fotkám oznámení 🙂

Můj minulý poněkud podivný příspěvek byl ukázkou poslední kapky mé „transformace“ která byla mimo jiné příčinou odmlky. Díky dokumentu Pozemšťané jsem se dostala k veganství a to trochu přebralo kormidlo mých zájmů. Vznikl tak blog Veganovo svědomí kam jsem začala psát své různé postřehy a myšlenky na toto téma, protože bych tento blog nerada zahlcovala něčím, k čemu nebyl určen. Dále jsem si založila další blog tentokrát o filmech, o kterých strašně ráda píšu, bohužel od okamžiku jeho založení jsem viděla všehovšudy jen 4 filmy a podle toho vypadá četnost mých příspěvků 🙂

A všechno souvisí se vším, důvod, proč méně publikuju do všech svých blogů byl dán nedostatkem času. Jednak jsem měnila místo výkonu práce, což bylo dost hektické, jednak jsem se vdávala a ještě ke všemu když už jsem měla chvilku času si jen tak neaktivně sednout k počítači, abych něco napsala, tak jsem buď hledala nové vybavení v ikei do nového bytu, který právě zařizuju, nebo  jsem z toho všeho už nebyla ani moc schopná sesmolit něco, co by stálo za sepsání.

Teď už jsem konečně vdaná, práci mám přestěhovanou a i rekonstrukce a koupě bytu pomalu finišuje a já se moc těším, až se konečně vrátím ke svému velkému psaní.  A abyste nebyli ochuzeni ani o jediný tip, nebo ukázku nějaké mé poslední práce, ukážu vám, jaká jsme měli krásná svatební oznámení, která jsme s pomocí mého dobrého kamaráda nafotili a já je pak doupravila ve photoshopu. Pro tento blog jsem ještě ukreslila jména, jistě chápete 😉

nezn 1 nezn2 nezn3

Oznámení měla vypadat jako plakáty k filmům, nahoře bylo napsáno jméno moje a ženichovo, jako bývá u plakátů jména hlavních hereckých protagonistů, na některých jsme měli jako sponzory „filmu“ rodinné firmy svých rodičů, a dole byli v různých profesích, jako scénárista, nebo produkce a střih dosazováni přátelé a rodina podle jejich pomoci na naší svatbě (např. babička v profesi scénáristy, jelikož věděla, co se na svatbě sluší a patří, dědeček v roli střihače, protože by celou svatbu nejradši ostříhal na miminum, rodiče v rolích producentů a režisérů atd.) Film měl i jméno-Pátek 13. a pár dní před svatbou jsme oznámení nechali vytisknout jako menší plakáty a rozvěsili je načerno na plakátovací plochy po mém rodném městě. Jeden ještě dneska visí(3 měsíce po svatbě!). Mimochodem, na všech 3 fotkách je se mnou naše malá pudlička Honey, chtěla jsem i vlčačku Xenu, ale nechtěli jsem ji trápit dlouhou cestou do Svitu.

 

Svatba dopadla dobře, jednu fotku jsme si nechali udělat v duchu oznámení:

svatba-156

 

Celá akce byla vtipná, protože fotit jsme jeli na naše oblíbené místo, kde se shodou okolností také konala svatba. Když jsme dorazili na místo a každý si vzal do ruky maketu bouchačky, vypadalo to, že jdeme „vyřídit“ konkurenční svatbu 😀

Od švagrové jsme dokonce dostali obraz, jak po nás jdou zombie!

Pokud si říkáte, že je těch zombie nějak moc, tak je to proto, že jsme chtěli, aby nás ta oznámení trochu vystihovala, oba jsme milovníci zombie filmů a hry left4dead.

Kdo by se rád podíval ještě na pár fotek své oblíbené blogerky, nebudu mu bránit…

svatba-6

svatba-46

svatba-47

Kameraman nechca shodil kytku-aneb jak zbavit ženicha nervozity.

svatba-150

Na samotné hostině už Xena byla, alespoň na chvíli…

svatba-157

Díky za trpělivost snad už brzy nashle-slibuju 😉

Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Witch

     /  22.7.2013

    Blahopřeji k Vašemu kroku a držím palce, ať se nad těmi vtipnými kousky společně smějete i za pár desítek roků. 🙂

    Odpovědět

Napsat komentář