Nejdivnější „How to…“ videa z youtube

K tomuto tématu jsem se chystala už dříve a nějaký článek už tu dlužím dlouho, tak hurá na něj 🙂 Ráda se nechávám inspirovat různými návody, nejlepší jsou samozřejmě ty s fotkami, či přímo na videu. Youtube je plný mnoha různých návodů a tak je samozřejmé, že se mezi nimi najdou i opravdové perly. Už jsem to psala dnes na své FB stránce.

Spousta videí „How to…“ začíná ubíjejícím monologem blogerky. Všechno je na stejné brdo. Celé video má asi 12 minut, při čemž to důležité obvykle trvá minutu, či méně. Zbytek je prachsprosté tlachání o ničem. Malý příklad (kdo četl na FB, nechť také přeskočí):

„Ahoj, jmenuji se Jessica a dnes vám ukážu, jak si učesat jeden roztomiloučký účes! Objevila jsem ho úplnou náhodou na youtube a tak jsem se rozhodla, že vám ten návod taky natočím. Tenhle typ účesu je úplně jednoduchý. Stačí vám k tomu gumička (vezme gumičku a strčí je těsně před čočku kamery, tudíž nic nevidíte, ačkoli je vám jasné, cože to ta gumička je), sponky (zase je strčí před čočku) a hřeben  na vlasy (obvykle kartáč plný vlasů). Tento účes se hodí pro příležitosti jako je narozeninová párty, ke zkoušce, na koncert, na svatbu a určitě i jako slavností účes na nákupy. Mám tenle účes moc ráda a je velice rychlý, trvá obvykle pár minut a vypadá tak kjůt!“

V tuhle chvíli obvykle ztrácím trpělivost a video nekompromisně přetáčím do bodu, kde se něco děje. Celé je to rozmazané, kamera snímá trup (pokud má být vidět hlava) a hlavu (pokud mají být vidět ruce). Když blogerka řekne, že se má začít vytvořením culíku/koňského ohonu-v angličtině ponny tail-prapodivně u tohoto slova změní tón, a neuvěřitelně slovo natáhne, asi aby byla roztomilá… Ale vzhledem k tomu, jak podivně mluví celou dobu, vám to už ani nepřijde podivné.

Bohužel i moje oblíbená blogerka má návod na učesání drdolu, během něhož neustále posmrkuje (V komentářích jsem ji na to upozornila, v druhém videu tedy posmrkuje taky, ale předem se za to omluvila – škoda že neexistuje nějaká snadno dostupná technologie, která by předabovala nekvalitní zvuk nějakým lépe připraveným textem a popřípadně sestříhala, či zrychlila nudná a zdlouhavá místa!) Jak jinak, v návodu vidíme krásné tričko, vkusně zařízenou kuchyň, ale hotový drdol se jaksi nevešel do záběru a kvůli špatnému osvětlení není vidět… škoda.

Tutorial blogerky jsou čím dál mladší:

Naštěstí je několik blogerek, co si z toho umí udělat legraci:

Dále se dostáváme k tomu, o čem jsem psala na FB. Návody, jak chodit na šílených botách. Tohle je klasické okecávací video:

Že  při tom vypadá jako po těžké autonehodě, že se na tom nese jako palma v oku hurikánu? Jo, něco na tom bude… Má problém vůbec vystoupit z auta. Smyslem celého videa je dojít si pro lístek na parkování, pak se vrátit. Už to je malé vítězství. Teď ještě dojít na určené místo. Pro pořádek, tyto boty se jmenují Ballet Heels. A toto video má být zřejmě hodno obdivu.

Po dalším úmorném úvodu se dostáváme i k užitečné ukázce:

Výborná slečna s výborným videem-jak na makeup á la Avatar?

Přemýšlely jste dámy, někdy nad tím, jak by to dopadlo, kdyby vás měl namalovat váš přítel/manžel? Zde si to můžete prohlídnout, pokud je vaše polovička zručnější, tak se jí tímto omlouvám. Každopádně vypadá to jako velká legrace, tak proč to nezkusit, okořeňte svůj vztah trochou srandy 😀

Tato slečna má vůbec spoustu zábavných videí.

O tomhle jsem už zde jednou mluvila. Videa dětí, co ukazují, jak se zmalovat tak, aby vypadala nemocně. Tohle je trochu smutné video, ale uznejte sami, že byste jí na to neskočili?

A abychom neskončili smutně, jedno suprové video, jak se namaskovat, abyste vypadali jako nerdi. Tohle je mimochodem perfektně udělané video. Je sestříhané, zbytečné řeči se jaksi nedostavily, vše je přehledné a čisté. Tato slečna má také spousty videí, které stojí za zkouknutí.

A na závěr nejprofesionálnější video, jaké jsem kdy viděla, možná ho již znáte, ale kdo ne, nevynechejte ho, je to studnice inspirace:

Tak jo, a je to za námi, pokud znáte nějaké zajímavé video, podělte se se mnou v komentářích!

XOXO! 😀

Následující příspěvek
Napsat komentář

komentářů 5

  1. Výborný článek! Toho si taky všímám a bavím se. Všimla sis, že často používají i stejné obraty a mají podobnou dikci? Téměř každou větu končí otazníkem? 🙂
    Omluvy za smrkání nechápu, já bych s rýmou video prostě nenatočila a je to:-)

    Odpovědět
  2. no tak tady je něco z českých luhů a hájů! Opravu to stojí za to, moc mě pobavila hláška o tom, jak jí uráželo, že jí lidi psali, kde co najít…
    ve čtvrté minutě, prosím, pěkně… já to vydržela do 8minuty…
    http://plum-foolery.blogspot.cz/2013/01/haul-video.html

    Odpovědět
    • Tak to je opravdu hrozné 🙂 Ale obdivují její schopnost nepřetržitého mluvení. Mě například pobavilo, jak říkala, jak si člověk to máslo nemůže očuchat, protože je tam ta fólie (jak říkala, že ta vůně byla jiná, než jak si představovala) 😀
      Zkouknout celé jsem to také nedokázala, tak jsem ještě přeskočila na tu 4 minutu, která opravdu stála za to!

      Odpovědět
      • Karolína

         /  28.2.2013

        Ahoj, spousta lidí to pochopila úplně jinak než to bylo myšleno. Mě samozřejmě nevadí to, že mi někdo napsal kde to najít. Ale vadí mi, když ve videu stokrát řeknu, že se to nedá moc nikde sehnat, protože obchody co to mají neposílají do čech a někdo otevře google, hodí tam název ginger body butter a pošle mi první odkaz. Samozřejmě na obchod, který neposílá do Čech 😀 Prostě mimo. To je celý:-) Jak kdybys já nevím třeba šla do obchodu, měli vyprodané jahodový jogurt a prodavačka ti doporučí ať si vezmeš třešňovej….kterej je taky vyprodanej.

        Netřeba brát všechno hned tak vážně a osobně:-)

Zanechat Odpověď

