Jim Carrey, Nantuk a já

UPOZORNĚNÍ:

Na konci článku je vtipné video, kdo nemá chuť si přečíst celý elaborát, nechť jen klikne na video. Rozhodně stojí za to 😉

Možná vás můj budoucí nápad zklame. Budu sem dávat své oblíbené herce, nebo zpěváky a jiné umělce, snažíc se rozšířit jejich slávu. Začnu s jedním z nejlepších,  svým nejoblíbenějším komikem.

Cesta k jeho obdivování nebyla úplně vyšlapaná. Jasně, jako děcko jsem milovala Ace Venturu, hlavně jeho baleťácký výkon, a taky Masku, která byla tak správně prdlá. Pak jsem byla okouzlená Věčným svitem neposkvrněné mysli a  nadšená Yesmanem. Pak mě znechutil svým, jak má sestra říká- fekálním humorem ve filmu Já, mé druhé já a Irena.  Ale musím přiznat, že když jsem ho shlédla asi po třech letech znovu, v době, kdy mě hodně věcí štvalo, každý po mě pořád něco vyžadoval a já nevěděla kam dřív skočit, mi už tak hrozný nepřipadal, poznala jsem se v té scéně, kdy Jimovi jakože rupne v bedně, což se poznalo sólem na bicí.

Další skvělý film v jeho kariéře je Miluji tě Phillipe Morrisi.  Máte-li s těmito filmy mezeru, zaplňte ji. Věčný svit je romantika, ale není zaměřená na ženské publikum. Yesman je romantická komedie, kde ta romantika je jaksi v pozadí a není tam příliš na sílu, stejně jako Věčný svit je dobrým kompromisem pro sledování filmu pro obě pohlaví. Já, Mé druhé já a Irena je trochu prvoplánová lehce nechutná komedie, spíš pro pány, než pro ženy, a Miluju tě P.M. je lepší verze filmu Chyť mě, když to dokážeš (Leonardo DiCaprio) s vězeňskou homosexuální tématikou, vhodnou pro obě pohlaví a homo i heterosexuálně orientované.

Tak a teď video, které vám rozhodně doporučuji si spustit. Je to mladý Jim Carrey v pořadu one man show, jež je i v našich končinách celkem dobře zabydlený, tedy Na Stojáka. Máte-li rádi Barneyho Stinsona a jeho vtipy na Kanaďany, tento je z trochu opačného konce. Je s českými titulky a trvá jen 2 minuty.

Napsat komentář

Zanechat Odpověď

