Bloglovin – pomocník – znáte ho?

Možná to máte jako já, spoustu věcí okolo internetu a jeho uživatelských pomocnících znáte, přesto je vám stále mnoho z nich skryto. Proto se s vámi chci podělit o jeden obzvláště dobrý. Je mi jasné, že pro spoustu z vás je to aktualita hadra. Ale pokud jste doteď někdo jako já, procházel své oblíbené blogy otrocky, maximálně pomocí záložek, či odkazů na Facebooku, nebojte se a zkuste to.

Stačí zajít na stránky http://www.bloglovin.com/ a jednoduše a rychle se zaregistrovat. Pak ve vyhledávači napíšete názvy svých oblíbených blogů, vyhledávač je najde ( u mě neměl problém s žádným a kliknete na slovíčko Follow ) a ty se vám krásně zobrazí chronologicky pod sebe, článek po článku. Má další funkce, jako zobrazení nejpopulárnějších článků, můžete si označit oblíbené posty a kdykoli se k nim pohodlně později vrátit. Je to zkrátka chytrá pomůcka pro všechny, ať už čtete pravidelně jeden, nebo 50 blogů. Možná si díky této stránce najdete další zajímavé blogy. Tak hurá do něj 🙂

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

komentáře 3

  1. Také jsem objevila bloglovin teprve nedávno a používám moc ráda 🙂 Zrovna teď i nahlásil dva nové články na mém oblíbeném blogu neznam nudu:-)

    Odpovědět
  2. Daniela

     /  20.6.2012

    ďakujem za pomocku )) opat kročik k PC časovej úspore))

    Odpovědět
  3. Tak kdo má blogspot, je to asi zbytečný, ne? Mně se na blogspotu taky ukazují moje oblíbené blogy a nové články, přesně, jak popisuješ. :o)

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

