Versatile Blogger Award

Drahá Bohyně a Femme Fatale, děkuji Vám za nominaci do VBA, udělaly jste mi velkou radost! Tak trochu jste mě donutily cudně sklopit víčka, jelikož těch pár řádek, co jednou týdně sesmolím, snad ani nestojí za tolik pozornosti.

Dostalo se mi, milé čtenářky a milí čtenáři, té cti, že jsem byla výše zmíněnými blogerkami nominována do velice zajímavé soutěže.  Samotná akce má pomoci nalézt lidem snadněji svůj blog, který na něj tam někde v síti čeká. Jelikož hledat si blog, není jen tak a kdo vám jej doporučí lépe, než již váš ověřený bloger? Jde vlastně o jakýsi řetězový dopis, přes který se proklikáte napříč celým blogerským světem. Podmínkou této nominace je totiž nominování dalších 15 vašich oblíbených blogerů. Když jsem se dívala na stránky VBA, podmínkami soutěže je oněch 15 vlastních nominací, prozrazení o sobě 7 věcí  a  samozřejmě poděkování svému nominovateli 🙂 .

Svou amatérskou angličtinou jsem se dozvěděla, že není nutné mít všech 15 blogů, že to byl jen předpoklad organizátora, že tolik blogů všichni jistě známe. Jenže já se o něčem, jako je blog, doslechla poprvé a ze seriálu HIMYM, kdy Barneymu Stinsonovi přátelé říkají, že blogy už jsou dávno passé. Takže ještě nemám tak velké pátrací sítě. Tím spíš je tahle soutěž prospěšná. Vzhledem k tomu, že má jít o nominace poměrně mladých blogů, které ještě nejsou tak okoukané, bych měla se splněním tohoto úkolu vážný problém. Po dalším zkoumání se ukázalo, že organizátor nemá problém v podstatě s žádnou úpravou pravidel, tak jsem si oddechla a začala uvažovat, které blogy že to nominuji já. Nebude jich patnáct, ale budou to ty, které mám nejradši. Prosím o slavnostní fanfáry

pro tyto skvělé blogy:

Culture Diver – Jan Vrobel píše především o hrách, filmech a knihách, má velmi  zajímavý pohled na každé téma. Našla jsem si ho přes jeho článek o Terminátorské tetralogii, u které jsem si málem vykývala hlavu.

Mici Mathonka – je věčně usměvavá módní blogerka. Svými barevnými fotkami zásobuje své fanoušky i v pošmourné zimě, kdy barev není nidky dost!

Mysteriopedie – nic není nemožné! Blog plný historických faktů, které vás ve škole nenaučí. Petr Czernek si pohrává s různými teoriemi, nevynechá žádný detail!

Sushiqueen – Dokonalá žena píše o dokonalém jídle. S humorem a lehkostí vás světem sushi provede Bára Rektorová, královna sushi!

Šťastný blog – Kdo jiný by měl psát o hledáni osobního štěstí, než Barbora Šťastná. Její pátrání vás nasměruje správným směrem.

Vývařovna – je skvělý „gastroblog“.  Hannah, Pakočka a Karol o jídle píší s takovým humorem, že už to snad ani víc nejde. Nečíst nalačno!

We And The City – dvě třicítky ve městě  – Jelikož nevidím jediný důvod, proč nenominovat i toho, kdo nominoval mě 🙂 .  Bohyně a Femme Fatale vás vždycky zaujmou svými zážitky a postřehy. S nadhledem a přehledem.

Tak a to bychom měli. Teď už na sebe napráskat 7 věcí. A aby to nebylo příliš velké honění ega, řeknu vám o těch, za které bych se měla spíš stydět 🙂

1. Přes nepochopení okolí odmítám býti nazývána bordelářkou. Pořádek mám ráda, ale procházím k němu přes určitá stádia chaosu.

2. Ve filmech obvykle fandím záporákům, ačkoli díky trendu poslední doby, kdy hlavní hrdina sám není zrovna svatoušek, se to začíná konečně otáčet.

3. V kině mám co dělat, abych vše pořád nekomentovala. Tak se mí přátelé dělí na ty, kteří mě za to pěkně nenávidí a na ty, co si to užívají a komentují se mnou.

4. Neustále na něco čekám. Až mi konečně kadeřnice ostříhá ofinu, až mi konečně odroste ofina, kdy mi konečně doroste obočí… Tentokrát je to: kdy mi konečně odroste barva, protože toužím mít zase své přírodní vlasy. Až se toho dočkám, jsem zvědavá, co to bude příště.

5. Mívám velmi sebestředné pocity. Stačí nahodit sluchátka při pochodu městem a najednou mám pocit, že jsem hlavní aktérka klipu. Protože, říkala mi, že bych měl víc poslouchat, možná to neříkala přesně takhle, možná to ani neříkala ona, ale určitě mi někdo něco říkal!

6. Nemám ráda, když mi někdo spamuje, tedy když  mě zahlcuje nevyžádanými radami.

Udělejte to jako já a založte si blog 😀

7. Přes svou odolnost vůči závislostem všeho druhu, se nemůžu zbavit závislosti na ovoci a zelenině, na pročítání různých blogů, přispívání do diskuzí, s čímž mi hodně pomáhá psaní mého vlastního blogu, kde mám dostatek prostoru k vyjádření 🙂

Napsat komentář

komentářů 6

  1. Máš pravdu, chybí nám ta část VBA button, ale jak tomám udělat? Prosím o návod, prosím, prosím!

    Odpovědět
  2. Někam jsem ten odkaz hodila, ale kam, to nevím. Děkuju za upozornění. Přišlo to ve chvíli, kdy nevíme kam skočit 🙂 Díky!

    Odpovědět
  3. Hey I am so glad I found your site, I really found you by error, while I was searching on Bing for something else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for a tremendous post and a
    all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
    browse it all at the minute but I have bookmarked it and also added
    your RSS feeds, so when I have time I will be back to read
    a lot more, Please do keep up the superb b.

    Odpovědět
  4. If some one wishes expert view about blogging after that i propose him/her to pay a quick visit this website, Keep up the pleasant work.

    Odpovědět
  5. My family always say that I am wasting my time here at web, however I
    know I am getting know-how every day by reading thes nice articles or reviews.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

