Větší objem vlasů bez tužidel? Jde to!

Vím, že jsem vám slíbila článek s dietními recepty, tak se rovnou omlouvám, že  ještě stále není. Je to proto, že chci aby ty recepty byly opravdu dobré a tak čekám, až si na mě udělá čas přítel, který ty recepty umí úplně nejlépe. Vydržte,  budou stát za to 😉

Tak a abych se tedy dostala k tématu dnešního článku.

Nevím jak vy, ale já mám hodně jemné vlasy. Docílit slušného objemu není úplný problém, to spíš ten objem udržet. Navíc, co si budeme povídat, tužidla nejsou pro vlasy nějak extra zdravé, respektive, jsem radši, když jimi nemusím slepovat své jinak hebké vlasy. Přiznám se, že nevím, jak moc je moje metoda zdravější, asi záleží na dané pomůcce, ale já ji mám docela ráda, jelikož i natužené vlasy nakonec splihnou, zatímco tenhle způsob tento problém nemá.

Asi už vás tím tajnůstkařením štvu, tak vás nebudu více napínat… teda už jen trošku.

Nedávno jsem dostala chuť se trochu vzepřít módnímu vkusu a nakrepovala jsem si vlasy. Vypadala jsm fakt nemoderně, přátelům se při pohledu na mě zvedaly koutky úst, ale mě to bylo jedno, prostě jsem měla chuť trochu ujét.  🙂

Trochu návrat o 10 let zpět. Nemohla jsem si nevšimnout, jak jsou po tom vlasy až nepřirozeně husté, protože pak do sebe nezapadají. A napadlo mě udělat malý experiment. A docela vyšel.

Takže ano, ono tajemství je krepování vlasů. Nebojte, nechci znovu rozjét boom krepů, ty vypadají dobře leda na nějaké cáklé módní přehlídce, alespoň z pohledu dnešního módního cítění. Ale to neznamená, že nám naše krepovací žehlička nemůže trochu vypomoci.

Jde o to, že nakrepujete vlasy jen u kořínků na spodní části hlavy. Zatímco zbytek vlasů můžete klidně vyžehlit do hladka. Samozřejmě nelze tak nadzvednout všechny vlasy u kořínků, to by bylo šílené.

Pro pořádek, zde je jasný obrázek:

Vlasy v bílém poli ponecháme hladké.

Vlasy v červeném poli nakrepujeme těsně u kořínků.

Vlasy v modrém poli nakrepujeme u kořínků a po délce kam až uznáte za vhodné, ale řekla bych, že není lepší jít dál, než 10 cm. A vždycky nechejte alepsoň pár centimetrů od konečků nenakrepované vlasy. Ač se to nezdá, rozdíl v objemu je velký, vlasy jsou hezky nadnesené od hlavy, krepy nejdou vidět a při tom jsme nepotřebovali ani trochu tužidla. I když mám hodně zplihlé vlasy, tohle snadno vytvoří objem, co teprve když si vlasy vyfoukám v předklonu! Pokud máte rády nízké culíky, ale vadí vám, že nevypadají tak objemně, jako hrdinkám v televizi, díky tomuto docílíte přesně toho žádaného efektu.

Mimo výhodu nepoužití tužidla, mám zkušenost, že krep se na vlasech udělá velice rychle i na nejnižší stupeň žehličky (pod 100°C), už po 3 sekundách, tudíž bych řekla, že vlasům příliš neškodí, rozhodně méně, než tupírování.

Rozdíl je zhruba takovýto:

Před:

A po:

Samozřejmě, při použití tužidel, správného vyfoukání můžeme dojít i k lepším výsledkům, ale tohle je rozhodně zajímavá alternativa.

Vydrží opravdu celý den, a zvlněné vlasy nejdou vidět. Protože je přes ně ještě dostatek nenakrepovaných vlasů.

Ještě doporučuji při krepování postupovat jak to dělají kadeřnice, když foukají vlasy na kulatém kartáči. Všechny horní vlasy sepněte sponou, nebo stáhněte gumičkou do drdolu, aby vám nezavazely a nechte jen spodní část vlasů venku. Vlasy rozčešte, a nakrepujte. Poté spuste další pruh vlasů nad nimy a zase je hezky postupně nakrepujte od kořínků a takhle postupujte nahoru. Je to nejrychlejší, nejpečlivější a nejpraktičtější způsob.

Když odmyslím čekání na rozehřátí žehličky trvá to celé asi 15 minut.

To docela ujde, co?

Pokud to chcete vyzkoušet, začněte raději s menším množstvím vlasů, než je na obrázku a myslete na to, že když jich tam dáte víc, budou pak už vidět. Takže nebojte, i tak nízko položené krepy nadzvednou vlasy dostatečně.

Napsat komentář

komentáře 4

  1. Ahoj Harimato, tak jsme tě s nadšením nominovaly do Versatile Blogger Award! Gratulujeme! bohyně a Femme Fatale.
    http://weandthecity.wordpress.com/?p=2042&preview=true

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

