Zázračná borůvka mě zbaví všech mých kil! Lidi, neblbněte!

Tak jsem zase narazila na zázračný produkt! Jedna pilulka denně (údajně) a zhubnete zázračně rychle!

Na této stránce si to můžete přečíct http://agn.medicalnewsreporter.com/ sami.

Tato reklama je ukázkovým příkladem manipulace spotřebitelů. Jednak útočí na nejniternější přání všech lidí, co nejsou spokojeni se svou váhou, využívá jejich neznalosti a snaží se vyvolat dojem mnoha spokojených zákazníků, co zhubli skoro beze snahy a zázračně rychle. Ale je třeba otevřít oči. Věřte mi, že kdyby opravdu existovalo něco tak zázračného, co vám pomůže shodit 4 kg tuku za týden, nemluvilo by se o tom jen na takovýchto pochybných stránkách, ale byl by to opravdový zázrak moderní doby! Vždyť obezita je jedním z největších civilizačních problémů lidstva.

Takže pro pořádek, u hubnutí platí jednoduchý zákon.

Pokud netrpíte těžkou obezitou (což je BMI vyšší, než 40), víc jak 1 kg(tuku) týdně nezhubnete. Ano, možná jste někdy zhubli při nějaké tvrdé hladovce 3 kg za týden. Ale víte co jste to vlastně zhubli? Z největší části vodu, alespoň ze začátku, taky jste pozbyli glykogen ze svalů (zásoba cukru ve svalech) a i když jste nějaký ten tuk třeba zhubli, zbavili jste se značné svalové hmoty. A pokud to ještě nevíte, tak to není vůbec dobře. Svalová hmota je váš kámoš. Čím více svalů máte, tím má vaše tělo větší spotřebu, což jednoduše znamená, že toho můžete víc sníst, aniž byste přibrali. Jinak dámy nezoufejte. Nemusíte vypadat jako Arnold za dob Conana, abyste si mohly dovolit jíst více. My, ženy, máme geneticky dané, že naše svaly nerostou příliš do objemu, to se stane jedině, pokud to záměrně přeháníme a i to je tak velká makačka, že se k tomu nechtěně nedostaneme nikdy. Takže v klidu posilujte dál.

Říkám to všem, pokud chcete zdravě zhubnout a neobávat se toho, že přijdete o svalovou hmotu ( a nenastane tak jojo efekt ), místo do zázračných pilulek, pochybných léčitelů, nebo prapodivných diet, nebo nedej bože půstů, zaplaťte si radu od odborníka. Ano, možná se vám nebude líbit, že vám nenaslibuje hory doly a řekne vám, že abyste zhubli, budete se muset vzdát některých pokrmů. Ale nebude vám lhát, nezhuntuje vám tělo a jako jediný vám opravdu řekne, jak na to. Navíc vám změří svalovou a tukovou hmotu a vy budete s určitostí vědět, hubnete-li, co se má a ne naopak. Pokud jste si představovali, že  hubnutí je brnkačka, že při zachování svých stravovacích návyků najednou začnete ztrácet přebytečná kila, tak jste s prominutím strašlivě blbí!

Na pořadu dne je tedy otázka nad otázky. Chcete OPRAVDU zhubnout?

Pokud ano, tak to dokažte, pokud to jen říkáte, ale nic pro to neděláte, tak jste jen obyčejné fňukny. Já vím, není to žádná sranda, kdo se v tom všem má vyznat, co? Takže ještě jednou. Dietolog. Věřte mi a běžte za ním. To je ta nejlepší rada, jakou vám mohu dát. A taky nevěřte na zázraky. Je to jen další způsob, jak z lidí, co jsou se sebou nespokojení a nebo nepoznají falešnou reklamu, vytahat peníze snadno a rychle. Navíc naše tělo je pro nás citová záležitost a tak když by to byla reklama na tělové mléko, nevěřili bychom jí, ale protože chceme věřit, že zhubnout se takto dá, této reklamě chceme věřit také a tak ty jejich podvůdky přehlížíme. Tak s tím bude konec!

Ale abych vás jen nevarovala a trochu vám i pomohla, přidám velice rychle i článek, jak jíst, abyste nedělali zbytečné chyby a vyvrátím pár mýtů o jídle. Přidám pár tipů na vaření, zkrátka poradím vám, jak nejlépe budu moct, takže vydržte, článek bude co nevidět. Ale teď se vraťme k tomu reklamnímu letáku, probereme si pár triků, které se na nás snaží použít, abyste se jimi nenechali už nikdy nahlodat.

Kouzlo osobnosti

Tak zaprvé, možná jsem strašný neznalec, ale žádnou Marii R. neznám, tak když je tak slavná reportérka, proč nikde není uvedeno celé její jméno, to se pod své argumenty zdráhá podepsat? To zavání…

ze stránky http://agn.medicalnewsreporter.com

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nad tím je výčet log mnoha zahraničních televizí, dodávající celému produktu na vážnosti.

Když to říká tolik lidí, musí to být pravda!

Dále pak se dozvídáme, kolika lidem to už pomohlo, jako důkazy jsou emaily od mnoha lidí. Což o to, ale kdybych chtěla udělám si klidně tisíc emailových adres ze kterých budu psát komukoli cokoli.

Já jsem skeptik, nenechám se napálit, ale tohle mě přesvědčilo!

Klasika, když tomu uvěřil někdo podezíravý, je to prověřené, že?

Nedejte se zmást, to je jen další malý hřebíček na vaši rakev, kam uložíte svoji zdravou nedůvěru:

Podívejte se, jak to sepsali:

ze stránky http://agn.medicalnewsreporter.com

Doktor to potvrdil. Tak na co ještě čekám?

Pak se Marie zmiňuje, že i jejímu doktorovi to přišlo jako dobrý produkt, tak čeho se bát? Následuje odhalení tajemství, cože ty pilulky obsahují.

Doplněk kontra léčivo

Tady se dostáváme k jádru pudla. Tyto pilulky jsou zřejmě jen doplňkem stravy a ne léčivem. Tozn. že nepodléhají téměř žádným pravidlům. Doplňky stravy musí splňovat jedinou věc, a to tu, že vám neuškodí. Ale jako doplněk stravy můžu klidně okamžitě prodávat tobolky s kukuřičným škrobem, na krabičku napsat o jeho zázračných účincích, o tom, jak nejrůznější (zřejmě mnou zaplacené) výzkumy potvrzují jejich blahodárný účinek na tělo. S doplňky stravy se to má totiž trochu jako s právem, platí u nich presumpce neviny, pokud někdo neprokáže, že daný účinek nemají, tak já můžu říkat, že ten účinek mají. Můžu tam třeba napsat, že dodává energii a zvyšuje koncentraci. A lhát vám nebudu, škrob je totiž cukr, ten dodává energii a zásobuje mozek potřebnou energií a já se pak koncentruji mnohem lépe, než hladová, ale maraton za mě neuběhne, ani za mě nenapíše maturitní test.

Každopádně, je to doplněk stravy obsahující určitě nějaké zdravé antioxidanty.  Může určitým způsobem pomoci při hubnutím ale rozhodně ne takovým, jakým  nám zde předkládají.

Ale to bude tak asi všechno.

http://agn.medicalnewsreporter.com

Fotka přece nelže. Nebo ano? 

Kdo dnes ještě věří fotkám? Doufám, že vy už ne!

Tato fotka je ukázka jedné z úspěšných:

Takže se vraťme k tomu, že víc jak jeden kg tuku za 1 týden nezhubnete.

A tady počtu moc nesedí, co?

( Ale jako proč by někdo lhal? Navíc je to tam napsané, tak to musí být pravda!)

A tedy mimochodem, pokud je rozdíl mezi první a druhou fotkou 11 kg, tak nevěřím, že v tuku. V podstatě má jen menší břicho, samotná fotka je nekvalitní, ale mě tedy méně objemná nepřipadá. Představte si 10 kg tuku.  Vzpomeňte si na máslo, jedna kostka má 250 g. Takže 10 000 g tuku, děleno 250 je 40 kusů másel! Teď si je v představě připokládejte na slečnu na druhém obrázku a zřejmě mi dáte za pravdu, že sotva je tahle fotka rozdílu 11 kg, což by tedy mělo být ještě o 4 másla navíc! Takže pokud to nelže alespoň v něčem, a třeba nám to pod obrázek opravdu napsalo, že slečna má váhu 65 kg z 76, tak rozhodně nezhubla tuky. Ale spíš tu svou svalovou hmotu. Zase zapojte představivost. Jak velký je  250 g steak, samozřejmě před tepelnou úpravou? Moc velký není, co? To proto, že je mnohem hustější, než tuk. Je dost možné, že slečna zhubla 4 kg tuku (pokud měla štěstí) a 5 kg svalů a zbytek je voda.

Všem to funguje, vám taky bude!

No k tomu už není moc co říct. Pokud věříte reklamním stránkám a jejich údajným spokojeným zákazníkům, je s vámi stejně zřejmě ámen.

Garance vrácení peněz

Lákavá nabídka, nezhubnete-li, vrátíme vám peníze. To by mě vážně zajímalo, jak to mají ošetřené, pokud jste to někdo zkusil, dejte mi vědět, ale předpokládám v tom nějaký velký háček, nejspíš napsaný pidi písmem někde bůhví kde. A upozornění, že zhubnete-li příliš rychle, je důležité s užíváním na pár dní přestat. Co se to v nás asi snaží vyvolat za dojem? Hm?

Skvělá akce pouze dnes!

Tak to se zítra schválně podívám, jestli tam ta sleva nebude i zítra, napsaná stejně, jen s jiným datem. Upozorňuj, že dnes je pondělí 26. března. Ale sleva mě nějak nevadí, ať ji mají třeba pořád.

Nakonec diskuze, ze začátku plná spokojených reakcí, později sem tam i s nějakou pochybovačnou, možná vyfotím i ji, uvidíme, jak se bude průběžně měnit. 🙂

Tak doufám, že vám to k něčemu bylo, těšte se na ty moje tipy, budou cobydup a nenechte se napálit!

pozn.: všechny texty a fotky jsou ze stránky http://agn.medicalnewsreporter.com/

Napsat komentář

komentářů 9

  1. Super článek! Nikdy jsem takové věci nečetla, takže mě moc pobavil ten otrocký překlad. Tak trochu závan 90.let 🙂

    Odpovědět
  2. Ano, taky mě pobavila slovní zásoba oné Marie. A taky věta: „Proč je tolik novinek, zpráv na fórech, blozích, a dokonce i Facebooku?“
    Dokonce i na Facebooku? Tak to už musí být něco 😀

    Odpovědět
  3. Witch

     /  27.3.2012

    Člověk by se měl mít rád, to v prvé řadě. Obezita je do značné míry věc psychická, mlsání se stává náhražkou třeba za nedostatek pohlazení od mámy. Málo se ví, že s nabíráním kolem 20.roku věku může souviset hypofunkce štítné žlázy. Málo se ví, že určitá vrstva tuku, například v podbřišku, je potřebná – chrání tepelně i airbagově začátek těhotenství a možná taky ovlivňuje rozhodování oplodněného vajíčka při dělení, co zvítězí. Kluk nebo holka?
    Když pominu BMI jako zásadní příkaz doby a vezmu, že chlapi mají často rádi „když je ženské plná košile“, tak i silnějším dívkám může stačit, pokud mají pas (tím holt nižší BMI) a plošší břicho (méně vnitřního tuku), zkrátka postavu zformovanou. Naopak se stávají velmi sexy, protože archetyp ženy zdatné a schopné leccos přežít přebije archetyp polodítěte, jehož mohu být jediným pánem (panna, kontrola sexu, závislost na zkušenějším partnerovi atd).
    Zdůrazňuji, že mluvím o archetypech, vzorcích, jak jsou zapsány v podvědomí, nikoliv o tom, co zrovna váš partner vědomě nosí v hlavě a čím otročí krásné pohlaví.
    Takže končím, čím jsem začala. Kašlete na vychrtlé hvězdy a zamysleet se, co vlastně od sebe chcete. Bojíte se dospět? Nejste sebevědomé? Máte kolem sebe nějaké kravky a blby, co se honí za vizáží z magazínů? Tady začněte. Je asi zbytečné říkat, že život je váš a nikoliv přátel, co si třeba právě díky vám honí vlastní nulové sebevědomí. Vy tohle nevíte, ale oni vás s chutí použijí jako tu méně hezkou kámošku – anebo si s vámi nic nezačnou, aby se jim ostatní nesmáli. Proč se podřizovat? Trápit? nebojte se osobitosti. Já jsem já, tohle nemusím – a pokud se mnou chceš být, ale závadou je pět kilo navíc, tak holt nechceš přímo mne. Kup si figurínu z výlohy…

    Odpovědět
    • Díky za zajímavý komentář! Vidím to stejně, postavu si já osobně formuji kvůli svému pocitu spokojenosti, než kvůli partnerovi, nebo okolí. Kdyby mi přítel řekl, že se mu líbí silnější ženské a že by si přál abych přibrala, tak bych mu řekla, že na to ať zapomene, že si může počkat, co udělá příroda za pár let, ale že bych kvůli němu cíleně hubla, to sotva 😀

      Odpovědět
      • Witch

         /  28.3.2012

        Kdysi jsem byla padesátikilová, při prvním děcku přibrala kolem dvaceti kilo, ale po porodu byla jen oplácanější, dlouho jsem kojila. další očekávání mne vždycky anfoukla jak balón, ale byla jsem klidná, mé děti kraulovaly ve spoustě plodové vody. Vždycky jsem to sundala někam na 62 kilo. Horší bylo období, kdy jsem (i ze stresů) přibývala kvůli štítné žláze. Uvědomila jsem si to, když jsem druhý měsíc za sebou přibrala 4 kila. Pomohl pouhý jód a dělená strava. Hlavu jsem si dělala maximálně s povolováním oblíbených šatů. Jsem už holt mamina, tak co. Dneska hubnu, protože držím přísnou dietu kvůli nemoci, ale doufám, že už k té padesátce neklesnu – když postupně taju kolem kila, lehce mládnu, což taky není marné – a znovu vytahuju oblíbené hadříky. Toť radost každé ženské, zvlášť, když jsem byla poněkud konzervativní 😉 Výhodou je, že se kůže stíhá stahovat (a taky se trochu hejbu) a nějak se zastavil čas. Vrásky si ale nějaké pěstuju, ty od smíchu, ty jsou slušivé 😉 Kdybych si postavou extra dělala hlavu mimo zdravotních hledisek, tak jsem dneska plešatá, protože by mi ty vlasy hysterií vypadaly několikrát za sebou. Když jsem si měla vzít plesovky, tak jsem holt měsíc dopředu trochu mrskala tělem a bylo. Při jakékoliv váze. A to jsem na svou výšku 161 měla i 87 kilo!

  4. Havíř Eduard

     /  24.7.2012

    Koupil jsem si celou kůru balení za 2000,-. Po 10 dnech jsem musel se vším přestat jak mě bylo špatně. Prášky jsou postaveny ředevším na kofeinu(to je ta energie) a já ani kávu nepiji. Pěkně jsem naletěl. Sahnal jsem adresu dodavatel a poslal dvěcelá balení na
    adresu dodavatele až někam do Polska a využil možnosti vrácení peněz lespoň za zbytekená i s popisem problémů – ve vší slušnosti. Dodnes jsem neviděl ani peníze ani odpověď. Koaktoval jsem prodejce a zaznamenal akorát výsměch. Dodnes s nimi bojuji už jen z principu a takový podvodný a nekorektní přístup podporovat nebudu.Neustále moje příspěvky mažou a chudáci lidi kteří věří v tyto účinky, protože to je možná tak doplněk stravy, ale určitě ne dieta. Tu při těch prášcích musíte stejně dodržet, akorát že utatíte o 2000,- víc.

    Odpovědět
  5. TONDA

     /  29.10.2012

    JE TO CELÉ PODVOD, KOMENTÁŘE SI ASI PÍŠÍ SAMI, TELEFON NEBEROU NEFUNGUJE
    TONDA

    Odpovědět
  6. Podobných webových stránek je hodně. Je to zažitý model vydělávání na hubnutí ze států. Působí to skutečně reálné, mají to promakaný no pravda je opravdu taková že je to podvod podle mě.

    Odpovědět
  1. Podvodné pilulky to zkouší znovu! « Neznám nudu!

Zanechat Odpověď

