Velké povinnosti-malé radosti, víkendové neležení

Znáte to sami. Týden odkládáte žehlení kupy oblečení, den, dva umytí nádobí, vysávání koberce, nebo utření prachu.

Nakonec se do toho pustíte. V mém případě je to tehdy, jsem-li doma sama a pak se najednou přistihnete, že vás to baví. A jak je hotovo, jste se sebou spokojení a říkáte si, že jste to měli udělat hned.

Je to tak skoro se vším v životě. Jakmile něco odkládáte, tou představou, že něco budete muset udělat si to utrpení vlastně jen zbytečně prodlužujete. A ona povinnost se nakonec ukáže nebýt tak hroznou, jak jsem si představovali.

Já odkládala žehlení a teď, když mám hotovo je mi líto, že už nemám co vyžehlit. A už zase odkládám další věc- všeobecné poklizení obýváku a kuchyně. Ale už je přece jen pozdě a pustím se do toho ráno. To je pro mě ten nejlepší čas. Nepatřím k těm, co by se rádi váleli v posteli. Jo, pokud musím vstávat, představa ranního povalování se v tu chvíli zdá jako ta nejúžasnější věc na světě, ale jakmile nastane neděle, vstávám téměř okamžitě po probuzení. A udělám toho vždycky nejvíc. A podniknu toho nejvíc, na co je volno, když ho člověk prosedí u televize? A to jsem prosím velký milovník televize, ale ve všední dny. Víkendy jsou o zážitku, tenhle strávím hlavně s rodinou. Už se těším!

 

Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

