Severní Korea-Kdo s tím konečně něco udělá?

Tento článek jsem měla chuť napsat už nějaký ten týden, vždy, když jsem viděla v televizi záběry a rozebírání témat o Severní Koreji, měla jsem obrovskou chuť napsat na toto téma článek a zkusit vyburcovat veřejnost k nějakému kroku, ovšem moje malé znalosti zahraniční diplomacie a nedostatek faktu o skutečné situaci v Severní Koreji mě od toho odrazoval, měla bych opravdu co říct, aby to nebylo jen na dva řádky(Znáte to, když chcete něco udělat, ale nevíte nejlépe jak?)? Naštěstí se toho chopil někdo povolaný. Jan Berwid-Buquoy napsal v Reflexu článek, který přesně vystihuje můj názor na toto téma.

„Co si takhle trochu oprášit své vlastní svědomí a zařvat směrem k Pchjongjangu: „Tak a teď toho máme tak akorát dost! Na ty zvěrstva, co tam pácháte, vy komunistická sebranko, se už dívat nebudeme. Buďto zařídíte pro své obyvatelstvo snesitelný režim, nebo udeříme tvrdou pěstí – a to vám garantujeme, že vám do smíchu nebude. Už nám začíná docházet trpělivost. Nemyslete si, že to půjde na šavle a my budeme u vás pobíhat s flintičkou na zádech. Máme k dispozici zbraně, pio nichž žárem hoří i písek. Dejte si na nás moc dobrý pozor, nebo vyletí celá ta vaše rudá garnitura doslova kosmickou rychlostí komínem!“ „

Přemýšlím nad tím, jak bych se asi cítila já, kdybych žila v Severní Koreji a žádný stát by se neobtěžoval s tím něco dělat. Tak jako se nikdo neobtěžoval pomoci nám, ale co se děje v Severní Koreji je příšerné! Stydím se, že s tím nic neděláme.

Ale abych tu dlouho nemluvila, přečtěte si ten článek, já za něj děkuji a vyzývám veřejnost (ačkoli vím, že mám návštěvnost na to příliš malou, ale lepší něco než nic), aby si z komentářů u tohoto článku udělala „virtuální petici“. Že pokud si přejete, aby naše vláda začala aktivně proti totalitním režimům všude ve světě bojovat. Jsme sice malý národ, ale alespoň nemusíme být pokrytecký národ, co přehlíží něco, co se dělo i nám.

Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Potkají se dva kamarádi:
    „Tak co, jak se ti žije v KLDR?“
    „Hele, nemůžu si stěžovat“ 😀

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

