Řasím … II.

Ne, nebojte, nezačínám se pokrývat vrstvou řas! Ani nezanedbávám aquarium!

Výhodou brzkého vstávání je, že ráno toho ještě hodně stihnete. Když vstáváte v 5.30 a do práce odcházíte za 5 min 9 hodin, je to moře času. Můžete uklidit, vyžehlit, projít si kompletní hygienou, včetně nalakování nehtů, nabarvení vlasů a nalíčení, nebo můžete ušít to, v čem ten den odejdete do práce. Tak jako já včera ráno. Prostě jsem si ušila sukni, předělala halenku  a rovnou v nich odešla. A jakou jsem z nich měla celý den radost! Jediná nevýhoda této mojí malé radosti byl večerní návrat do ne zcela uklizeného bytu, tu ležela nit, támhle odstřižek,  tu zůstal koš na šití posazený na křesle, hrneček od čaje a miska od kaše plakaly neumyty, stále ještě na stole. Ale co, nemůžu stíhat vše, buď si něco ráno ušiju, nebo uklidím, obojí nejde, to bych musela vstát ještě o další hodinu dřív.

Asi vás nebude šokovat, že výsledkem mého ranního snažení byla sukně nařasená.  V dole ukázaném obrázku, je to ten typ vlevo (šedá). Já ji ušila z bílého úpletu, na kterém jsou trochu vystupující plastické růže, takže působí trochu jako krajka. Škoda, že jsem si té látky nekoupila víc, mohla jsem mít ještě halenku, ale to nevadí, ještě ji mám v černé. Ano, sukně jsou moje achylovka. Někdo je na boty, někdo na kabelky, já jsem na sukně. Mám to ale těžké!

Tak a tady je ještě malá ochutnávka řasených sukní: 

Některé už podobné mám, ale jak se znám, nakonec vyzkouším i tyhle typy. Tomu neodolám, už se znám.

Copak podniknu asi zítra ráno? Možná si nabarvím ty vlasy, už to zase chce překrýt odrosty…

Co vy, také ráno vstáváte dřív jako já, nebo je to podle vás totální blbost?

 

Předchozí příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

