Království za natáčky!

Hledala jsem na internetu nějaké tipy na natáčky a narazila jsem na jedno video.  Magazín ProŽeny.cz ho natočil, aby si mohla žena, či muž 🙂 rozhodnout, bez toho, aniž by musel vše sám vyzkoušet, zda si koupí kůlmu, žehličku, natáčky, sprej na lokny, nebo zda se spolehne na staré dobré copánky. Chápu, že video mělo být jaksi i pro největšího nešiku, proto vybrali docela levou redaktorku, co mě ovšem pobavilo a tak trochu naštvalo zároveň bylo, jak slečna podala svou verzi s kůlmou. Na videu přiznává, že ji měla v ruce poprvé a že si našla vlastní cestu, jak si s její pomocí vlasy natočit. Ale proč ji nikdo neřekl, jak se kůlma vlastně používá? Nebo spíš proč se na to trochu nepřipravila sama? Není to její práce? Kam se poděla profesionalita? Pokud to chtěla udělat v myšlence, že ani ženy, co si rozhodnou kůlmu koupit, nebudou mít v koupelně nikoho, kdy by jim to mohl vysvětlit, nebo ukázat, tak je to hodně špatná myšlenka. Protože koupit si někdy i poměrně drahou kulmu a vůbec si ani nezjistit, jak se používá je fakt ostuda. Pochopila bych to u muže, který má nechuť nechat si poradit danou od přírody, ale žena? Nehledě na to, že se nemusíte ptát osobně nejlepšího kadeřníka v okolí, stačí zabrousit na youtube, zadat do vyhledávače třeba: jak vlnit vlasy kůlmou a určitě vám vyjede spousta odkazů se senzačními tipy! Pokud ovšem budete mít smůlu a narazíte na konkrétně tohle video, koledujete si o zničené, dotrhané vlasy, nejspíš i přepálené a já nevím co ještě. To je ono slavné video, tak si jej když tak prohlédněte. 

(Mimochodem, také tak nemáte rádi zdlouhavá a nudně okecávaná videa, aby ten prostor mohli něčím  zaplnit?)

Když se podíváte, jak zachází s kůlmou, a umíte-li ji používat, určitě vám při pohledu na ni vlasy křičí au, to muselo bolet! Slečna si totiž myslí, že rozdíl, mezi kůlmou a žehličkou na vlasy je ten, že žehlička je rovná a kůlma kulatá, ale používá se úplně stejně. Stejně jako s žehličkou se snaží jezdit kůlmou po vlasech. Což samozřejmě nejde, vlasy máte na kůlmu natočit a nechat prohřát, žádné ježdení ani není možné a jde to na videu vidět. Nechci ani přemýšlet nad inteligencí slečny, nebo paní redaktorky. Je mi jí spíš líto, jelikož je asi strašně nešikovná, a řekněte, kolik z vás potřebovalo návod na první použití kůlmy? Jistou nešikovnost jsme určitě vykazovali taky, ale tohle už mi přijde fakt spíš než s nešikovností srovnatelné s hluchotou, ta kůlma na ni přímo křičí: Hej, takhle ne, copak ti to nepřijde divné? Uvažuj!

A ona to samozřejmě neslyší. Kdybych byla výrobce kůlm, za tohle video bych redaktorce rozhodně nepoděkovala, jelikož je to pro kůlmu dost nelichotivá reklama. Na konci sama shrnuje, že nejvíc jí vyhovuje použití spreje na vlny, jelikož ho používá sama už dlouho. Je škoda, že ani jí to porovnání nic nedalo. Už má něco ozkoušené, něco, co musí zvládnout i ona a jelikož jí ostatní moc nešlo, radši u toho zůstane. A dobře jí tak.

Já už mám doma ty magické natáčky a jsem s nimi celkem spokojená, ale znáte nějaké dobré natáčky vy? Stále hledám!

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

komentáře 2

  1. Proboha, ona tu kulmu vážně nepochopila! No nicméně je to takové, „domácké“. Jako Babica a jeho dobroty.
    Chtěla bych zkusit ty magické natáčky s háčkem. Jsou dobré?
    Měla jsem vodní natáčky, ale to trvalo moc dlouho, strašně jsem se nad tou párou potila a vždycky jsem u hlavy měla vlasy připláclé. Co fungovalo byly klasické natáčky se strukturou suchého zipu, ale ty dost tahají. Teď mám od Rowenty kulmu s ionizátorem a dobrý. Vlasy lesklé, krásné, ale nejsou tak nějak „vysoké“. Spíš jako šetrný fén. Představovala bych si něco jako chůva Fajn. 🙂 (Boh)

    Odpovědět
  2. Jo, ty natáčky jsou podle mě dobré. Sice se v tom taky moc pohodlně nespí ( je lepší je dát dál od kořínků, pak to míň tahá), ale dá se to přežít. Když se to dá na mokré vlasy s tužidlem a přes noc, vydrží to klidně celý den a dělá to opravdu pěkný objem, moje vlasy po ramena pak mají délku jako mikádo. Já si jich koupila 22 (posílají půlku pravotočivých a půlku levotočivých) 55-ti centimetrových a myslím, že je to úplně ideální počet, někdy mi jich pár zůstane, ale někdy je použiji všechny. Koupila jsem si je samostatně (protože výhodná balení natáček mají třeba takovýto obsah: 8 natáček v délce 15cm a 8 v délce 20cm-což je podle mě málo, já sama jsem si koupila ty nejdelší, protože mám období, kdy mám mikádo a pak si nechám narůst dlouhé vlasy, tak abych je mohla používat pořád), plus hák a stálo mě to asi 520Kč, a díky tomu, že firma měla hustou síť vyzvedáren, nemusela jsem platit poštovné.
    Jediné, co mě štve je to, že hák se dělá jen v jedné délce, takže na natáčku 55 cm nestačí, trochu to znepříjemňuje práci, navíc je dělaný ze dvou kusů, které se do sebe zacvaknou, tak se mi párkrát stalo, že jsem protahovala pramínek a půlka háčku mi zůstala v natáčce. Krátkodobě jsem to vyřešila sekundovým lepidlem, ale minule se mi zas rozdvojil, chce to asi lepší, dvojsložkové lepidlo.
    Určitě je můžu doporučit proto, že dělají opravdu pěkné vlny, že zacházení je snadné. Za tu cenu to myslím stojí, ale přála bych si natáčky, které jsou pohodlné na spánek, ale to asi nejsou žádné, co? 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

