V příštím životě…

Co můžeš udělat dnes, nenechávej na zítřek. A věta začínající  „V příštím životě budu/udělám…“ by měla být v duchu: „Ještě v tomto životě budu/udělám…“

Ale na některé věci je už zkrátka pozdě. Na některé věci jsme příliš staří, nejdou vrátit zpět a naše rozhodnutí padla. Ale co když pokaždé, když si řekneme třeba jen v duchu větu „V příštím životě budu…“, naše duše si to zapamatuje a to nás vede naším dalším životem? Co když jsem si v minulém životě řekla “ V příštím životě budu zlatnice/ík!“, protože mě šperky fascinovaly, obdivovala jsem něčí práci, ale neměla jsem na ni třeba talent? Co když některá naše rozhodnutí jsou jen našimi přáními z jiných životů?

Vlastně ani nevím, jestli na nějakou reinkarnaci věřím. Ani nevím, jestli v něco věřím. Prostě se tím netrápím, myslím, že je-li nějaký bůh, tak že si přeje, abychom si svůj život užili, abychom byli šťastní, stejně jako rodiče si přejí, aby jejich děti měly pěkný život. Nemůžu zkrátka věřit některým představám, že bůh je nějaký náš kontrolor, co jen čeká, jestli podlehneme svodům. Takového boha nemůžu uznávat. Pokud takový je, budu po smrti jistě pěkně zklamaná. A nejspíš v pekle 🙂

Ale není dobré nechávat si všechno na příští život, co můžu splním si ještě v tomhle, to pro případ, že to byl první a poslední pokus. Ale stejně tak je důležité vyrovnat se s faktem, že nemůžu býti vším, co se mi zalíbí.  Zájmů mám tolik, že už ani teď nevím, kde si na ně najít dost prostoru. Jak se jen někdo může nudit? To asi nikdy nepochopím.

 

Následující příspěvek
Napsat komentář

komentáře 2

  1. V příštím životě chci být černoška. To se mi asi v tomhle už nepodaří… 🙂 Bohyně

    Odpovědět
  2. Já zas přírodní bruneta 😀 a přítel ráno říkal, že si v příštím životě pořídí banku 😀
    Jenže to pak bude asi na blondýny…

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

