Konečně miluju zimu!

No jo, jistě, jako dítě jsem zimu milovala, to uznávám, ale v určitém věku přišlo otrávení z nekonečné zimy. Přišlo to asi v době, kdy sáňkování a bobování bylo příliš trapné, na můj věk. Ale důvody, proč mi zima vadila, tu rozebírat nehodlám, to slýchám denně. Netřeba tedy rozebírat něco, čeho je všude dostatek. Já tomu říkám profesionální stěžing, a libují si v něm převážně důchodci, ale koníček je to oblíbený tak nějak všeobecně, jelikož je snazší najít společnou řeč na to, co nám vadí, než se shodnout na tom, co je podle nás dobré. Trochu odbočím od zimy. Schválně, zkuste s kýmkoli navázat řeč na téma, co udělali politici dobře. Velmi pravděpodobně se stane to, že s vámi onen vyvolený diskutér nebude souhlasit, ale jakmile to otočíte a promluvíte na téma, co udělali politici špatně, dost pravděpodobně najdete společnou řeč… Je to škoda, viďte? Bohužel třeba i nevědomě si to lidé uloží do mozku, a místo, aby se bavili o tom, co je dobré, rovnou stočí téma k tomu, co je špatné, tedy ke stěžingu.

Já dnes sklouznu k chválingu. Zima je skvělá. O zimní dovolené je mnohem pravděpodobnější, že zažijete aktivně strávenou dovolenou, třeba na lyžích, místo pasivního polehávání u moře. V zimě je sice brzo tma, ale město má mnohem svátečnější atmosféru, obzvlášť, když je sníh. V zimě trávíte sice více času doma, ale máte víc času na ruční práce, což je skvělé, je-li to váš koníček, navíc studené počasí vás vlastně nutí práci dodělat, abyste si konečně už zítra mohli vzít ty měkké rukavičky, co máte doma rozháčkované. A loňskou zimu jsme zase začali chodit sáňkovat. Já s mým bráchou a s naším psem. Byly to ty nejlepší večery a doufám, že letos opět vyjdou…

V zimním období je mnohem zajímavější kombinování oblečení. V úmorných vedrech léta zkrátka stačí tričko, sukně a nějaké pohodlné botky, ale v zimě, to je panečku výběr!

Jak barevně zkombinovat četné vrstvy oblečení? Jaké doplňky si vezmete? Navíc můžete být 2v1!

Jak to myslím? Pod kabátem klasického střihu s dvojřadými knoflíky, krémové barvy, doplněné třeba čokoládově hnědými rukavicemi a baretem a šátkem, kdy působíte jako první dáma 🙂 , můžete mít oblečené jasné a zářivé barvy, které vám rozveselí celý den, ve stylu nejzářivější hipízačky! Nebo naopak, pod šíleně barevným kabátem s barevně veselými doplňky, které by vám záviděl leckterý jamajčan, může být schována elegantně oblečená dáma. Jediné, čím to můžete teoreticky zkazit je vzít si krátký elegantní kabát, z pod kterého vykukuje obrovská batikovaná sukně… ale co já vím, třeba i to by mohlo vypadat zajímavě, nic se nemá předem odsuzovat!

Zkrátka četné vrstvy oblečení jaksi vybízejí k tomu se vyřádit!

Oblečením můžete i jasně sdělovat svému okolí, co si o nynějším počasí myslíte.

Například, vezmete-li si bílý kabát a k tomu zase bílé doplňky, že i ledová královna se bude cítit zahanbená, co jiného, než že milujete zimu, sdělujete světu? V podstatě to na mě působí: chci splynout s okolím, s tím krásným bílým prostorem, představující křehkost a čistotu.

Nebo naopak! Volíte-li barevné a zářivé oblečení, působí to na mě: mě zima nerozhází, já si své léto nosím s sebou!

Jistě, třeba tak chodíte oblečení, a vůbec toto sdělení nemáte v úmyslu podávat, ale proč taky ne?

Vím, že lidé, co upřednostňují černou nejsou jen depresivní jedinci, snažící se překonat to děsné období, to jistě ne… Ale kdo miluje barvy, tak ví, o čem mluvím. Barvami můžete sdělit mnohé.

Mimochodem nikdy se nemůžu rozhodnout, co mám radši, barevnou sladěnost, nebo nesladěnost, tedy colourblocking? Častěji asi patřím do levého sloupce, ale miluji oba!

Alespoň to je podle mého vnitřního výkladového slovníku 😀

Například včera jsem byla ten sloupec úplně vlevo, ve sladěných barvách. Dneska jsem úplně nejcivilnější, takže jsem v prostředním sloupci sladěných barev, ale zítra si troufnu na pravý sloupec colourblockingu. Nemůžu se dočkat! Samozřejmě verzí je mnohem mnohem víc, já sem dala jen příklad možných barevných kombinací.  Co máte radši vy? A zkusili jste se už naschvál barevně nesladit? Líbilo se to vašemu okolí? Co vy a zima? Co na ni máte rádi vy?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

