Úvod

Vítám všechny náhodné i nenáhodné návštěvníky!

Blog jsem si založila jako zápisník mých zájmů a postřehů, něco jako deníček, se kterým nemám problém se podělit s veřejností.

Vlastně už ani nevím, co je to nuda. Před pár lety jsem si zažila asi rok trvající nudu a dnes nemůžu uvěřit, jak se mi to povedlo. Je tolik věcí, kterými se člověk může zabavit, o které se může zajímat! Dnes už vlastně nevím, kam skočit dřív, abych ukojila veškeré své koníčky a zájmy. Některé zkrátka upozaďuji, jiné upřednostňuji, tak, jak to dělá většina.

Ale abych nevypadala jako nějaký zájmový terorista, taky si ráda polenoším. Jenže to většinou už nevydržím tak dlouho, po krátké době mě to donutí vstát a něco podniknout, něco dělat.

Je mi 23 let a přezdívka Hari Mata je jedním z mých jmen postav v RPG.

Tyto stránky jsem se snažila udělat co nepřehlednější. Jednotlivé příspěvky jsou rozděleny do jednotlivých kategorií, v pravo rozklikněte „vybrat rubriku“.

Stejně tak můžete využít kolonku „Hledejte v článcích“, kde můžete zadat jakékoli slovo a nebo termín, po odeslání požadavku se vám zobrazí všechny články, které dané slovo, nebo slovní spojení obsahují. Schválně, zkuste si to, je to jednoduché. 🙂

Pomocí funkce „sledovat tento blog“ si můžete nechat zasílat upozornění na email o nových článcích.

Dále pak odkazy na ostatní spřátelené, nebo oblíbené blogy. Klikněte si 😉

Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Tvoje stránka vypadá vážně zajímavě. Už proto, že se dost nudím a jsem si jistá, že tady najdu odpověď na to, co dělat abych to změnila. 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

