Nechte mi mou dietu!

Jen pro pořádek. Dlouhodobě se stravuji víceméně podle diety X, podle knihy Tabithy Hume. Je to Australská dietoložka a její kniha umí vyvolat podobně vyhrocené diskuze jako dieta dr.Atkinsona. Jen Vás chci poprosit, abyste mi nepsali, jak je to pro mě špatně, že si ničím zdraví a že je to blbost. Věřte mi, toto jsem si vyslechla už milionkrát, a to příliš nepřeháním! Nebudu na takové komentáře reagovat, nemám důvod se obhajovat, že tak chci jíst. Jím tak u čtvrtým rokem a žádné zdravotní potíže nemám, tato dieta mi absolutně vyhovuje a nehodlám to měnit. Prosím, respektujte to. Děkuji.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

komentáře 2

  1. Alice

     /  26.9.2012

    Ráda bych Tvé osobní zkušenosti, postřehy, komplexní souhrn…vlastně cokoliv o tomhle druhu stravování.
    Pokud bys měla čas a chuť mi nacvakat do mailu pár info, tak alenka_pet@centrum.cz :-]

    Odpovědět
  2. O této dietě jsem něco málo četla, ale zajímaly by mě osobní zkušenosti. Nechtěla by ses trochu víc o tomto tématu rozepsat?

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

